Tweet about this on Twitter Pin on Pinterest Share on Facebook

5-jarige weent aan zwembad – moeder trekt zijn zwemshort naar beneden en snelt naar het ziekenhuis

De zomer is normaal gesproken de favoriete tijd van elk kind. Er zijn zoveel buitenactiviteiten waar ze eindelijk kunnen aan deelnemen, en velen daarvan zijn wateractiviteiten.

Laura was op vakantie met haar 5-jarig zoontje Jack in het prachtige Lanzarote, een Spaans eiland. Ze hadden een geweldige tijd samen in de zon en op het strand, haar zoon was volop plezier aan het beleven in het water.

Plots begon Jack hevig te huilen, en Laura zag dat er iets niet juist was, heel veel zelfs. Toen ze Jack z’n zwemshort naar beneden trok, was ze in shock.

Facebook/LauraCollins

Tot Laura’s vreselijkste vaststelling, zat het netje (of gaas) binnenin de zwemshort vast rond Jack z’n geslachtsdeel en was het niet los te krijgen. Gelukkig probeerde Laura niet nog harder te trekken, of het zou wel eens heel lelijk kunnen geëindigd hebben.

Laura vroeg om een schaar aan de balie om hem uit zijn lijden te verlossen, maar toen de mensen bij de receptie hoorden wat er gaande was zeiden ze dat hij beter onmiddellijk naar een dokter zou gaan.

Hij werd naar een lokaal ziekenhuis gebracht, maar ze konden hem daar niet helpen, waarop hij naar een groter ziekenhuis werd gebracht.

Facebook/LauraCollins

Eenmaal hij aangekomen was aan het ziekenhuis, werd Jack verdoofd zodat de dokters Jack zijn genitaliën konden bevrijden uit de zwemshort.

Na de procedure moest Jack in het ziekenhuis blijven zodat de dokters konden monitoren of zijn urinebuis niet beschadigd was.

De dokters waren niet zo verrast door de ongewone wonde. Wat bleek? Enkele weken geleden was een andere jongen binnengekomen met een erg gelijkaardige wonde.

Facebook/LauraCollins

Laura moedigt nu ook andere ouders aan om voorzorgsmaatregelen te nemen en het netje te verwijderen binnenin de zwemshort, zodat geen kinderen zo’n incident meer hoeven mee te maken. “Ik had hem nog nooit zo’n pijn horen uitschreeuwen, een geluid die geen enkele moeder ooit zo moeten horen.” vertelt ze aan The Mirror.

Jack was een poosje erg overstuur, maar het duurde niet lang voor hij zijn blije zelf terug kon zijn.

Hoe traumatisch het ook was, de kleine jongen is niet verlegen om te vertellen over wat er gebeurde. “Hij vertelt over hoe hij bijna z’n kleine piemel had verloren op vakantie, en vertelt over het stoute netje in zijn broek. Hij heeft al zijn vrienden al gewaarschuwd, aangezien hij niet wilt dat hetzelfde met hen gebeurt,” vertelt zijn moeder.

Het bedrijf die de zwemshorts fabriceert heeft zich formeel verontschuldigd bij Laura en haar zoon. Ze zullen nu onderzoeken wat er precies fout gelopen is.

Facebook/LauraCollins

Deel aub Laura’s waarschuwing aan andere ouders, zo hoeft dit nooit meer te gebeuren.

Gepubliceerd door Newsner, like aub.