Tweet about this on Twitter Pin on Pinterest Share on Facebook

8-jarige stopt met ademen – wat in zijn sok gevonden wordt onthult het duistere geheim van zijn ouders

Niets maakt me kwader dan wanneer mensen kinderen zeer doen.

Dat is waarom ik zo verdrietig was om te horen wat er met een jongen uit Berea in Ohio was gebeurd eerder dit jaar.

Hij zakte plots ineen in zijn huis en moest met spoed naar het dichtstbij zijnde ziekenhuis gebracht worden. Maar wat het personeel van de spoedeisende hulp niet wist, was dat de reden van zijn ineenstorting verborgen zat in zijn sok.

Dit verhaal laat zien wat er mis kan gaan als de ouders een slecht voorbeeld voor hun kinderen zijn…

Eind januari ontving 911 (112 in Nederland) in Berea, Ohio een urgent telefoontje.

Een vader belde op om te zeggen dat zijn 8-jarige zoon gestopt was met adem halen – en dat de lippen van de jongen blauw waren geworden.

Toen de politie ter plaatse kwam, zagen ze de vader wanhopig reanimatie toepassen op zijn zoon. Gelukkig wist een politie agent de pols van de jongen te vinden. En belde hij een ambulance om hem naar het ziekenhuis te brengen.

Bron: Pixabay

Pas in het ziekenhuis kwam de waarheid eindelijk aan het licht.

Verpleegkundigen vonden een zakje heroïne en medicijnen, die je alleen op recept kan krijgen, verborgen in de sok van de 8-jarige. Aldus de Washington Post.

De jongen had een overdosis heroïne gekregen. Hoe de drugs in de sok van de 8-jarige terecht kwam blijft onduidelijk. Maar tijdens het onderzoek, gaf de vader wel toe dat hij eerder die dag drugs had gebruikt in het huis.

Bron: Shutterstock

De vader en de moeder warden gearresteerd en aangeklaagd voor het in gevaar brengen van een kind en het bezitten van drugs.

Het gebruik van drugs, vlakbij hun jonge zoon heeft online heel wat sterke reacties uitgelokt. Sommige mensen zeggen dat de ouders een slechte invloed zijn en dat hun zoon dacht dat het oké was om heroïne te proberen. Anderen zeggen simpelweg dat de jongen van de ouders moet worden gescheiden.

Gelukkig, heeft de jongen het overleefd en is hij volledig hersteld, aldus CBS News.

Deel dit verontrustende bericht als een herinnering hoe belangrijk het is dat ouders het goede voorbeeld geven aan hun kinderen!